Friday 30 December 2011

Tapak Niaga

0 comments


Sunday Car Sales @ Uptown NZX Boulevard

Menyediakan medan urusniaga Sunday 'Car Sales' hanya pada hari ahad sahaja. Tempat urusniaga berkonsepkan Indoor, berbumbung sepenuhnya. Kemudahan seperti meja urusniaga, kipas, PA Sistem dan staff sokongan.

Sebumbung dengan Up Town NZX Boulevard. Bayaran per entry RM40.00 dan masa urusniaga dari 10.00 pagi hingga 2.00 pagi.

Info lanjut sila hubung : 016 560 4093 dan 019 6299391
Email : nzxcarshow@yahoo.com



Bazaar Heritage Puchong Permai

Salam semua.

Nak letgo lot tetap di alamat tertera. Lot di laluan utama saiz 10x10. Reason selling - insufficient fund dan berpindah ke Jengka tahun depan.

Lot dh siap simen 1 1/2 inci tinggi, pintu grill sliding.

Harga letgo utk dibincang bersama. Mnta sms jika call tak berjawab 0192985153, kemungkinan sy tgh layan customer.



Tapak Niaga Danau Kota utk Dijual Segera!

Assalamualaikum sume..

sy ade 1 tapak niaga di danau kota nak di jual (12x8)..

khemah bole digune 8x8 atau 12x8..

nak jual sebab nak layan pasar pagi ngan pasar malam plak, ade kesempatan nak layan masuk expo..

Harga RM 8500 bole la nego sikit..

bole call or sms sy tuk keterangan lanjut 012-8618356 pojie.



Kiosk Separuh utk Disewa


Saya mencari sesiapa yang berminat nak share kiosk saya di Giant Kota Damansara. Produk yang nak dijual ialah confectionery seperti cupcakes, cakes, cookies dan sebagainya.

Hubungi saya di asm129@myhalalgrocery.com/ 012-9144229


Nak Jual/Sewa Tapak Niaga
 
Salam...

Sesiapa yang berminat nak beli tapak niaga saya di downtown the mines..leh lah hubungi/sms saya...HAMZAH - 0134024928 atau email saya di hamzahyusoff@rocketmail.com..atau kita leh chat di fb hamzah yusoff(Achong)...

- Harga tapak untuk dijual RM3,000.00 (boleh dirunding)
- kalau sewa RM600.00 sebulan...
- Lot niaga belum ditetapkan dibahagian mana sebab saya minta management holdkan dulu lot saya tu...jadi sesiapa yang nak beli tu leh lah pilih sendiri lot yang mana anda suka.
- Siapa cepat dia dapat.





Leave a Reply

Labels